2011.09.02.

Egyesületünk elnökeként sikerült felvennem a kapcsolatot Dr. Hende Csaba úrral, a Magyar Köztársaság Honvédelmi Miniszterével (korábbi államtitkárával), és előadni számára az Egyesületünket ért kárt, amely 2010-ben és azt megelőzően keletkezett a gyanú szerint (sikkasztás) bűncslelekmény folyamán. A Miniszter Úr segítséget ígért, (sok éves ügyvédi múlttal) vázolta az ügy következményeit, és annak lefolyását. Reményt adott az anyagi kár megtérülésére, valamint - a jogállamiság keretein belül - az elkövető méltó büntetésére.

2011.09.01.

Egyesületünk sikeres haltelepítést végzett a Rába folyó ikervári műcsatorna szakaszán, a Tógazda Halászati Zrt. által nevelt halakat a Somogycsicsó közelében lévő halastavakból telepítettük. A telepítést személyesen felügyeltem, a méréstől a halak vízbe engedéséig, ahol a tisztelt horgásztársak is meggyőződhettek annak mennyiségéről, és minőségéről. A fizetett 500 kg mellé 25 kg-ot ajándékba adott a gazdálkodó Dr. Németh István, amit ez úton is köszönünk (megjegyzendő a mérés nagyvonalúsága is, ahogy láttam, 2-3 kg-al kevesebbet mondott be a Tógazda a valós adatnál minden méréskor!).

Alkalmam nyílt megköszönni Dr. Németh István úrnak az ikervári falunapra felajánlott halakat is, amelyből vendégül láthattuk községünk lakóit.

A lehalászás során azonban szembesülnöm kellett egy megdöbbentő dologgal is:

A méretes pontyok mellett rengeteg apróhal került a hálóba, nagyméretű vörösszárnyúk, kárászok, compók, keszegfélék, sügerek, kisméretű pontyok. Ezeknek a halaknak a sorsa a megsemmisítés lett. Nyilván valóan azonnal kértem a Szövetség vezetőségét, valamint Dr. Németh István urat, hogy inkább Egyesületünk vízeibe kerüljenek azok a halak. Kérésemet elutasították, azzal a kifogással, hogy amikor ezeket a halakat ajándékba adták, és néhány százalékuk elpusztult, igazságtalan kritikát fogalmaztak meg velük szemben azok a horgászok, akik látták a telepítést. A Tógazda nem kockáztathatta tovább hírnevét, és még ajándékba sem merte odaadni ezeket a halakat. Érthető volt ellenkezésük. Sajnos a horgászok néhány hangadó-vádaskodó százaléka, tönkre teheti egy ilyen jól működő cég hírnevét is. Persze ez az igazságtalan vádaskodás ebben az esetben fodítva sült el, a horgászok látták a kárát ennek a magatartásnak. Több száz kiló ingyen hallal lettünk szegényebbek. A jövőben talán sikerül a tisztelt Horgásztársak gondolkodásmódját megváltoztatni, és el merjük fogadni az efféle ajándékot.

2011.08.29.

Egyesületünk haltelepítést végez 2011.08.31. napján (szerdán), melynek során 500kg 3 nyaras ponty kerül az Ikervári Műcsatornába. A telepítést a Vasmegyei Horgász Szövetség segítségével, felügyeletével végezzük, de anyagilag Egyesületünk támogatja. Fogási tilalom nem lesz! Mindenkinek sikers horgászatot kíván a Vezetőség!

2011.08.12.

Az Augusztus 20 Kupa sajnos idén is elmarad, mivel Egyesületünk anyagi helyzete ezt nem engedi meg. Vezetőségünk a Tisztelt Horgásztársak véleménye alapján lehetőség szerint az ezzel megspórolt összeget halasításra költi.

2011.07.03.

Egyesületünk a Vas Megyei Horgász Szövetség Intéző Bizottsága által - tiltakozásunk ellenére kötlezve lett a Szövetségnek okozott több millió forintos kár megfizetésére, mivel a kárt ténylegesen okozó személytől a behajtás ez idáig sikertelen. Az I.B. ezen határozata komoly nehézségek elé állítja Egyesületünk Vezetőségét, és veszélyezteti Egyesületünk jövőjét. Egyesületünk Vezetősége rendkívüli vezetőségi gyűlés keretei között fog dönteni a további lépésekről.

2011.06.30.

Egyesületünk helyet kapott az Ölelkező Rába-völgye programsorozatban, ahol bemutathattuk Egyesületünk életét. Információs sátrunkban a Vas Megyei Horgász Szövetség életét, mindennapjai bemutató dvd film folyamatos vetítése mellett információs kiadványok, szórólapok segítették a horgászat iránt érdeklődő vendégek tájékozódását, a gyermekek pedig egy játék segítségével próbálhatták ki a "horgászat" izgalmait. A Tógazda Zrt.-től ingyenesen kapott 14 db kb 2kg-os ponytból, és a néhányunk által fogott kb. 10kg vegyes apróhalból halászlevet főztünk, amelyre megvendégeltük községünk lakóit. A csaknem 100 adag halászlé nagy sikert aratott, akik megkóstolták elismerően nyilatkoztak felőle. Köszönetünkket fejezzük ki innét is támogatóinknak, a Vas Megyei Horgász Szövetségnek, a Tógazda Zrt-nek, Ikervár község Önkormányzatának, Egyesületünk Vezetőségének, és azoknak, akik munkájukkal hozzájárultak ahhoz, hogy Egyesületünk méltóképpen bemutatkozhasson ezen a színvonalas rendezvényen!

2011.06.11.

Egyesületünk sikeresen megrendezte elhunyt elnökünk tiszteletére 2010.-ben alapított Kovács Béla Emlékversenyt, amelyen Egyesületünk tagjai indulhattak. Az előző napon a Herpenyő (Csecsér) patakba telepített 500 kg 3 nyaras ponty izgalmas versenyt eredményezett, de emellett egyéb halfajták is horogra akadtak. Az első helyezett versenyző 5 db ponttyal nyerte meg versenyünket, 10 kg-ot meghaladó mennyiséggel! A győzteseknek gratulálunk, és reméljük, hogy a következő versenyünk is ennyire tartalmas lesz!

2011.05.25.

Egyesületünk sikeresen pályázott a Helyi Civilszféra Pályázaton, amellyel 30.000. Ft támogatást nyert könyvelési költségei jelentős részének fedezésére, ez által a szakszerű, és pontos könyvelés kerül megvalósításra 2011 gazdasági évben. Ez úton is köszönjük a támogatást Ikervár Község Önkormányzatának!

2011.04.26.

A Sporthorgász Egyesületek Vas Megyei Szövetsége 500 kg pontyot telepített az Ikervári műcsatornába 2011.04.21.-én, melyről Egyesületünk tagjai is tájékozódhattak a helyszínen!

2011.04.10.

Sikeres volt Egyesületünk Környezetvédelmi Napja, melynek alkalmából megtisztítottuk vizeink környékét a hulladéktól, és a Közútkezelő Kht. segítségével annak elhelyezéséről is gondoskodni tudtunk. Köszönjük a segítségét Ikervár Önkormányzatának, a Tűzoltó Egyesületnek, a Nemzetőr Egyesületnek, a Motorosoknak, az Általános Iskolának, Ódor Csaba vállalkozónak a kedvezményes ételvásárlási lehetőségért, Bújtás Balázsnak a hulladék szállításáért és minden segítőkész ikervári lakosnak!

2011.04.08.

Egyesületünk az idei évben is seikeresen képviseltette magát a Vasi vizeken Általános Iskolai vetélkedőn, melyen az előkelő 4. helyet szeretze meg a 25 csapatból! A csapat tagjai: Pupp Vivienn, Milkovics Mercédesz, Pető Dániel, Kirner Krisztián, Söptei Norbert. Felkészítő tanár: Farkas Annamária.

Gratulálunk Nekik!

2011.03.25

- Körvonalazódik ez évi szemétszedési akciónk, amelyre előre láthatólag 2011. április 9.-én kerül sor.

Kezdeményezésünk során megtisztítjuk Ikervár vízpartjait, és községhatárát a tájat elcsúfító szeméttől.

- Akciónk önkéntesei a balesetmentes munkavégzés érdekében LÁTHATÓSÁGI MELLÉNYT feltétlenül hozzanak magukkal! Az Egyesület gumikesztyűt, és gyűjtőzsákokat biztosít!

Gyülekezés Ikerváron, a Varsa vendéglő előtt, reggel 8.30.-kor.

2011. 01.04.

Megérkeztek a 2011. év területi jegyei!

Bővebben a jegykiadás/jegyárak menüpont alatt!

Régebbi hírek:

2010. 03.08.

- A Vasmegyei Horgász Szövetség kezdeményezésére Egyesületünk hozzájárult Horváth Gergely megbízásához, aki a vízpart őrzéséről, és rendben tartásáról gondoskodik 2010-ben.

2010. 03.09.

- Egyesületünk pályázatot nyújtott be a helyi civil szféra támogatásának szétosztására, amelyben 75.000. Ft-ot kértünk a vízpart rendbetételére, hulladékgyűjtők felállítására, ürítésükre, szemeteszsákok beszerzésére.

2010.03.18.

- Körvonalazódik ez évi szemétszedési akciónk, amelyre előre láthatólag 2010. Április 10.-én kerül sor.

- A szemétgyűjtési akciónkra támogatást kaptunk a Sárvári HUKE KFT-től, amely megfelelő gyűjtőzsákokat biztosít, és befogadja az összegyűjtött hulladékot.

Gyülekezés:

Ikervár, 2010. 04. 10 Szombat, 8.00. Varsa vendéglő melletti tér

Információ: Kardos László 0630/390-86-45

2010.03.22.

A Vasmegyei Horgász Szövetség levele alapján horgásztábort hirdetünk az idei évre az alábbi időpontokkal, és anyagi feltételekkel:

2010.júl.5.-11. Gersekarát, Sárvíz-tó

2010.júl. 12.-18. Gersekarát, Sárvíz-tó

A tábor költsége 11.500. Ft/fő, amelyhez Egyesületünk anyagi lehetőségeinkhez mérten támogatást biztosít!

2010.04.03.

A Szövetség 2010. április 23-25. között rendezi meg a Műlegyező Országos Bajnokságot, valamint az Országos Könnyűpergető Kupát. A versenyekre 3 fő önkéntes pályabírót kell delegálni Egyesületünknek, 2010. április 08-ig. Bővebb tájékoztatás a Szövetség honlapján, az aktuális híreknél, valamint Egyesületünknél.

2010.04.15.

Egyesületünk 2010. április 10.-én tartotta hagyományos szemétszedési akcióját. Kezdeményezést nem csak horgászaink hallották meg, hanem részt vettek benne az Önkéntes Tűzoltó Egyesület tagjai, a Diáksportkör sportolói, és más lelkes diákok is. A reggel 8.00.-órás gyülekezés során az önkéntesek megkapták a biztonságos munkavégzéshez szükséges eszközöket, a láthatósági mellényeket, a gumikesztyűket, és a szemetes zsákokat. Tűzoltóink ekkor már a terepen voltak, Szabó Béla polgármester Úr vezetésével a Megyehíd, és a Meggyeskovácsi felé vezető utak árkait tisztították meg. A Sportkör tagjai Horváth Tünde tanárnő felügyeletével a sárvári út illegális szemétlerakóját szüntették meg, és árokpartjait tették rendbe. A Horgászok a többi tanuló segítségével Sótony, és a Vízerőmű irányába indultak. Hamarosan színes szemetes zsákok jelezték munkánk nyomát az árokpartokon, melyeket Bujtás Balázs, és Németh András a sárvári HUKE-Kft-be szállítottak. Sajnos a cég frissen hozott biztonságtechnikai szabályzata végett nem rakhattuk le az összes szemetünket, így a bezárt ikervári szeméttelepre rakodtunk le ideiglenesen, valamint az árokpartokon maradtak a zsákok a keddi elszállításig. Munkánk mérlege az öt kisteherautónyi szemét, amely túlnyomó részt újrahasznosításra került a HUKE-ben, valamint a megtisztított, szép környezet. Köszönet anyagi, szervezési, és önkéntes munkájukért a résztvevőknek!

Képek a fotóalbum/egyebek közt!

2010.04.19.

A mai nap az Egyesületünk versenyein elnyerhető kupákat a sárvári Gold Fish horgászboltban átadtam Alexnek, aki méltó helyet biztosít számukra az üzletben. Érdemes megnézni őket!

2010.05.16.

A Vasi Vizeken Általános Iskolai Vetélkedőn csapatunk 2. helyezést ért el, amihez Egyesületünk ezúton gratulál. Csapattagok: Pupp Vivien, Milkovics Mercédesz, Söptei Norbert, Pethő Dániel.

Részletek, fotók: http://www.vasihorgasz.hu/galeria2010/altalanos_iskolai_vetelkedo2010/base1.html

2010.07.24.

Ezúton tájékoztatjuk a horgásztársakat, hogy a Sporthorgász Egyesületek Vas Megyei Szövetsége 2010. július 26-án (hétfőn) a Rába folyó ikervári műcsatorna szakaszára 500 kg pontyot telepít. A telepítést követően nem lesz általános horgászati tilalom. Kérjük az érdeklődő horgásztársakat, hogy jelenjenek meg, és személyesen győződjenek meg a telepítésről! Várható ideje: reggel, vagy a délelőtt folyamán, helye: a "régi híd" környéke.

2010.08.17.

A vízállás drasztikus megnövekedése végett az Augusztus 20. Kupa ELMARAD!

2010.11.03.

Egyesületünk 2010.11.28-án, vasárnap közgyűlést tart Ikerváron a Művelődési Házban 14.00. órás kezdettel. A közgyűlés részletes programja rövidesen itt megtalálható lesz.